Volgers

zondag 24 februari 2013

Tilda in a bubble!

Goedenavond allemaal!
Ik had van de week ineens een idee voor een kaart. Ik had een plastic kerstbal gevonden en het leek mij leuk om een halve "kerstbal" te gebruiken met daarin Tilda en wat bloemen.
Zie hier het resultaat!
De sketch was een opdracht van Dutch Magnolia Challenge Chickies. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.
Gebruikte materialen: Cardstock, dessinpapier, kant, lint, bloemen, Spellbinders (scalloped circel).
De stempels zijn van Magnolia en tekststempel van Marianne Design.
Alle randen zijn bewerkt met distress inkt (wallnut stain).

De binnenzijde van de kaart is bewerkt met cardstock en lint.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en een reaktie willen achterlaten.
Groeten,
Cindy

10 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Cindy,
Wat een geweldig leuk idee en een super uitwerking ervan
Een fijne avond
Liefs Cindy

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Heel leuk Tilda in een halve kerstbal En de tekst past er goed bij.
Gr. Anja

jolanda zei

mooi kaartje

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart! Heel bijzonder met die kerstbal, super!

Een eigen draai aan de sketch geven is juist leuk ;-) Zolang die er nog maar in te herkennen is en dat is hier zeker zo! Maar ook een super mooie variant, daar kan ik wel van genieten, lol!

Liefs

Plony zei

Wat leuk gedaan!!!! Duidelijk inderdaad de sketch nog te herkennen en heel origineel.
Dankjewel voor je deelname bij DMCC, lieve groetjes, Plony.

miriam zei

wat een leuke en orignele uitwerking vd sketch ,met dat doorzichtige bolletje over je afdrukje heen
Heel mooi gedaan
dank je wel voor je deelname aan dmcc
Gr miriam

Magda zei

heel origineel en leuk!
Mooie uitwerking van onze sketch.
Fijn dat je meedoet met DMCC.
Groetjes,
Magda

Anneke. zei

Prachtig!! Heel mooie gemaakt. Sketch is er ook perfect in terug te vinden.
Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Karin zei

Wat een mooi kaartje!
Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC.

Fijn weekend, gr. Karin

Jolanda zei

Hoi Cindy kwam je tegen bij DMCC en zag deze mooie kaart gefeliciteerd ermee en wat een fantastich idee en ja heb gelijk een leuk rondje gedaan hier op je blog super allemaal en ben gelijk volger geworden van je.
Wil je weten wie/wat kom gerust langs op mijn blog.

lieve groetjes Jolanda